360-facebook

Acum câteva luni, Facebook a lansat o nouă opțiune, cea prin care poți adăuga pe pagina ta personală sau pe cea pe care o administrezi fotografii 360. Ce sunt aceste fotografii? Ei bine, ele sunt imagini panoramice, care lasă utilizatorul să exploreze în liniște o imagine, trăgând prin scroll de marginile imaginei în ce direcție dorește, văzând absolut toate detaliile, și bucurându-se de peisaje de orice tip. pe care nu le-a văzut niciodată.

Ar trebui să știi că aceste fotografii ar putea să te ajute și pe tine pentru a-ți promova mai bine afacerea și pentru a-ți crește notorietatea și vânzările. Te-ai gândit vreodată că oamenii sunt interesați să vadă cum arată fabrica ta, laboratorul de cofetărie sau alte lucruri? Mai jos vei găsi o serie de sugestii de fotografii 360 pe care ai putea să le încerci și tu:

  • De multe ori oamenii vor să ajungă la o locație anume, dar nu știu încotro să meargă. Pentru a putea ajunge mai ușor și rapid la magazinul sau localul tău, spre exemplu, le poți arăta oamenilor zona din fața locației tale, indicându-le cum să ajungă acolo.

Citește și aticolul despre publicitatea video pe Fcebook!

  • Poți să le prezinți clienților tăi, imagini din vacanțele pe care tu le oferi, fie ele exotice sau tradiționale. Fă poze la cabane sau zone pitorești și lasă oamenii să își dorească mai apoi să ajungă și ei acolo.
  • Turul virtual. Oamenii sunt curioși, sunt interesați de locul în care îți desfășori afacerea, fie el doar un birou, laborator de cofetărie, florărie sau restaurant. Adăugând o imagine 360 îi vei ajuta pe clienții tăi să înțeleagă cum arată locația ta. Astfel de imagini sunt eficiente atunci când există contact frecvent cu publicul.
  • Dacă organizezi sau participi la anumite evenimente, fie ele lansări de carte, prezentări, cursuri sau concerte, fă-le cunoscute și fanilor tăi, postând imagini pe Facebook.
  • Vrei să prezinți în premieră noul tău produs pe Facebook, publicului țintă? Folosește-te de o imagine 360, astel încât oamenii să rețină detaliile importante de pe ambalaj sau alte caracteristici importante.

Tu cum vei implementa acest instrument pentru promovarea afacerii tale? Poți să folosești una dintre sugestiile noastre sau poți crea chiar tu una ideală pentru domeniul tău de activitate.

Author

Maria

Hello! Sunt Maria, am 21 de ani și sunt studentă la Comunicare și Relații Publice, UAIC, Iași. Sunt o persoană foarte curioasă și sunt pasionată de copywriting, Social Media și publicitate.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Marked fields are required.

thirteen − one =