snapchat

O să încep acest articol prin a-ți adresa o întrebare: Ai folosit vreodată Snapchat? Dacă răspunsul e da înseamnă că deja cunoști bazele acestei aplicații. Snapchat este o nouă rețea de socializare care  a cucerit cam toată lumea. Un studiu spune că există circa 150 de milioane de utilizatori activi pe zi, iar videoclipurile sunt în creștere. Aplicația Snapchat a fost lansată în anul 2011, însă în ultimii ani a luat un avânt considerabil, uneori depășind postările de pe Instagram sau Facebook.

De ce merită să facem un cont de Snapchat pentru firma noastră? Mai joc vei găsi câteva motive:

  1. Nu există arhive. Pe Snapchat nimeni nu stă să-ți verifice timeline-ul, ci se uită doar pe newsfeed, de aceea mesajele dispar după un timp, între 1 și 10 secunde, în funcție de cum îl setezi. Putem spune că este o strategie de marketing foarte bună această neexistență a arhivelor.
  1. Timeline-ul My Story. Acesta îți oferă posibilitatea să arhivezi un snap pentru maximum 24 de ore, apoi dispare. Este suficient să dai play la ultimul snap din Stoy-ul cuiva. Un brand își poate crea pentru promovare teasere foto sau video, astfel încât să își lanseze noile produse sau servicii. Aceste campanii vor prinde foarte bine la genereția tânără. Printre puținele firme care se ajută de Snapchat se numără MTV, McDonald̍̍’s, Audi și Coca-Cola.

Citește și articolul despre publicitatea video pe Facebook.

  1. Concentrare și atenție. În ziua de azi este foarte greu să atragi atenția cuiva, de aceea se spune că în 5 secunde deja trebuie să faci asta. Snapchat-ul are la bază tocmai acest aspect, de aceea și tu trebuie să faci la fel cu viitorii sau actualii tăi clienți, promovându-ți afacerea.
  1. Poți să fii tu! Pentru că nu există posiblitatea să dai like, să distribui sau să apreciezi ceva, aici ai posibilitatea să fii natural. Ideea de bază a Snapchat-ului este să postezi conținut uman, care să atingă partea emoțională a omului.

Acum că ai aflat aceste lucruri, folosește-te de transparență și creativitate, crează un cont de Snapchat pentru firma ta și realizează conținutul perfect. Oricine vizualizează snap-ul tău de azi, poate fi clientul de mâine.

Author

Maria

Hello! Sunt Maria, am 21 de ani și sunt studentă la Comunicare și Relații Publice, UAIC, Iași. Sunt o persoană foarte curioasă și sunt pasionată de copywriting, Social Media și publicitate.