A photo by Alejandro Escamilla. unsplash.com/photos/Dl6jeyfihLk

Tot mai multă lume a început să folosească telefoanele mobile ca modalitate de a afla  lucruri noi și  pentru a menține contactul cu rețelele de socializare. Oamenii își petrec în medie, mai mult de 3-4 ore pe zi, cu telefonul în mână, acest lucru punând niște grave semne de întrebare marketerilor. În prezent, există foarte multe companii care au introdus în strategia lor idea de Mobile Marketing. Brandurile au ales să își creeze diferite aplicații mobile, joculețe sau aplicații de cumpărare, pentru a fi mai aproape de clienții lor și pentru a interacționa într-un mod cât mai natural și mai simpatic.

În continuarea articolului, îți voi prezenta câteva tips and tricks cu privire la Mobile Marketing. Citește cu atenție!

  • Crează un mobile – website responsive! Site-ul tău trebuie să fie cât mai friendly și responsive cu putință, astfel încât experiența utilizatorilor să fie cât mai bună. Niciun utilizator nu are timp să navigheze pe un site neoptimizat, care merge greoi și nu îi oferă în timp util tot ce îți dorește. Asigură-te că tema pe care o folosești este compatibilă atât cu Iphone, cât și cu Android, pentru a putea ajunge la un public cât mai larg.
  • Simplitatea este mereu cea mai bună soluție! Nu ai nevoie de un site împopoțonat ca să atragi utilizatori noi. Alege o interfață ușor de utilizat de pe telefonul mobil sau de pe tabletă. Fii cât mai clar, folosește meniuri simple și lasă ambiguitățile deoparte. Site-ul tău nu trebuie să se compare cu un puzzle!
  • Viteza de încărcare contează! Astăzi toți suntem pe fugă, toți vrem ca site-urile să se încarce rapid și să nu ne dea bătăi de cap. Navigarea greoaie poate duce la pierderea vizitatorilor, cât și a clienților și a ratei de conversie și cu siguranță nimeni nu își dorește acest lucru. Lucrează mult la aspectul ăsta!

Citește și articolul despre designul responsive!

De asemenea, nu uita că website-ul tău trebuie să poată fi accesat de pe orice tip de telefon mobil, deci este foarte importantă pretestarea pe cât mai multe device-uri. Interacțiunea cu publicul este esențială în creșterea engagementului cu utilizatorii și clienții tăi, de aceea este bine să ai cât mai multe idei pe care să le încerci. Nu uita că ideile trebuie să le testezi pe rând pentru a observa care prinde mai bine la publicul țintă și care nu.

Prin Mobile Marketing te poți asigura că le oferi utilizatorilor o experiență pe site cât mai plăcută atunci când folosesc un dispozitiv mobil și că se vor întoarce și a doua oară. Folosește aceste sfaturi și nu uita să fii creativ!

Author

Maria

Hello! Sunt Maria, am 21 de ani și sunt studentă la Comunicare și Relații Publice, UAIC, Iași. Sunt o persoană foarte curioasă și sunt pasionată de copywriting, Social Media și publicitate.