Dacă ai citit ultimele două articole de pe blog, atunci ești în temă. Dacă nu, îți voi face un mic rezumat referitor la ce se discută aici. Spuneam (și mă repet) că poveștile sunt o modalitate foarte bună de a face promovare și de a crea o conexiune strânsă cu audiența ta. Dar modul în care povestea poate fi inclusă în strategia de promovare din Social Media ne poate da bătăi de cap. Ei bine, în articolele precedente am adus în discuție câteva modalități de a spune povești pe două dintre cele mai cunoscute rețele de socializare, Facebook și Instagram, iar în acest articol vom continua seria de articole cu Twitter.

Am mai adus în discuție această rețea de socializare și în alte articole, așa că voi spune doar câteva lucruri de bază despre ea. Twitter permite utilizatorilor să distribuie imagini, videoclipuri, cât și mesaje simple, dar în limita a 140 de caractere. Pentru utilizatorii altor platforme, această limită ar părea imposibilă, dar nu e chiar atât de rău ținând cont de numărul mare de persoane care se alătură comunității Twitter în fiecare an.

Să revenim la poveștile noastre. Chiar dacă această limită menționată mai sus te face să crezi că e absolut imposibil să spui o poveste pe Twitter, țin să te anunț că te înșeli. Mai jos vei vedea și de ce.

  1. Strategia „avalanșa”

Povestea ta nu poate fi spusă în 140 de caractere? Nu-i nimic, încearcă să faci mai multe postări. Tweetstorm, așa cum este cunoscută această strategie, este o practică ce presupune distribuirea unui șir de informații ce depășesc limita impusă. Te poți gândi chiar la un mini eseu distribuit în paragrafe singulare. De obicei aceste postări încep sau se încheie cu un număr care indică exact unde ar trebui încadrată.

Pont: dacă ai scris recent un articol, încearcă să distribui punctele cheie ale textului utilizând cele menționate mai sus. Nu uita să numerotezi postările.

  1. Utilizează Twitter Moment

Conform fondatorilor, secțiunea Moments este o modalitate nouă și dinamică prin intermediul căreia oamenii își pot spune povestea. Ai putea spune că se aseamănă cu avalanșa de postări, dar e mult mai interactivă. Acest format creativ de a spune povești poate fi calea spre angajamentul consumatorilor.

Pont: organizează știrile și conținutul relevant pentru industria ta în secțiunea Moments, pentru a putea ține urmăritorii la curent cu ultimele întâmplări.

  1. Încarcă mai multe fotografii într-un singur tweet

Studiile realizare de Twitter au arătat că postările ce conțineau fotografii generau cu 313% mai mult angajament. În timp ce majoritatea postărilor pe Twitter au o singură fotografie, atașarea mai multor imagini e o modalitate perfectă de a spune o poveste. Te ajută să dai mai multe detalii despre poveste și îți permite să spui o poveste mai lungă.

Pont: dacă ai ținut un eveniment recent, încarcă patru cele mai bune fotografii din timpul acestuia, pentru ca urmăritorii tăi să-și poată crea o idee de ansamblu asupra modului în care s-a desfășurat evenimentul.

  1. Creează GIF-uri

Gif-urile au devenit o formă de conținut foarte populară pe Twitter. În 2015, mai mult de 100 de milioane de gif-uri au fost distribuite pe Twitter. În afară de faptul că sunt populare, ele sunt și distractive. Ceea ce diferă la poveștile spuse prin intermediul gif-urilor este faptul că mai conțin și o doză de emoție.

Pont: încearcă să adaugi gif-uri în postările tale pentru a transmite o idee mai vie audienței tale. Două site-uri pentru a crea gif-uri îți vor fi de mare folos: GIPHY și gifs.com.

  1. Creează-ți propriul hashtag

Hashtag-urile pot fi o modalitate perfectă de a-ți organiza poveștile distribuite. Dar nu întotdeauna trebuie să-ți transformi hashtag-urile în ceva viral. E de ajuns ca audiența ta să înțeleagă scopul pentru care e folosit acel hashtag și să-l folosească la rândul lor.

Pont: creează un hashtag pentru comunitatea ta, utilizează-l des și încurajează urmăritorii să-l preia în postările lor ori de câte ori contextul este potrivit.

Așadar, cred că a venit timpul să te oprești din citit și să pui în aplicare tot ce ai învățat. Nu uita să ne spui cum au reacționat urmăritorii tăi.

Author

Monica

Specialist în comunicare și relații publice, pasionată de marketing și promovare neconvențională, creativă și plină de energie