facebook-ads

Atunci când ai o afacere online sau chiar un blog, ești interesat de diferite metode prin care să poți crea o listă solidă de email. Lista aceasta îți va folosi pentru a trimite mai apoi oamenilor oferte cu produsele tale, serviciile sau conținutul proaspăt scris. În final, te va ajuta să ajungi la principalul tău obiectiv: crearea de conversii.

Tu știai că te poți folosi de rețelele sociale pentru a-ți crea liste de email, în mod natural? Ei bine, da, se poate, una dintre metode fiind chiar Facebook Ads. Mai jos vei afla cum poți folosi acest instrument eficient și ce avantaje îți poate aduce:

  • Principalul avantaj al folosirii acestui instrument este chiar posibilitatea de a-ți targeta audiența în detaliu, ținând cont de mai mulți factori. În așa fel vei fi sigur că publicul care vede postările tale are șanse foarte mari de a realiza conversii pe site-ul tău. Un studiu a arătat acum ceva timp că 92% dintre marketeri aleg să își promoveze companiile prin campanii Facebook Ads.

Citește și articolul despre publicitatea video de pe Facebook!

  • Setarea anunțurilor plătite. După ce ți-ai targetat audiența urmează să o și setezi. Atunci când vei crea anunțurile ar fi bine să ții cont de câteva sfaturi: folosește între 4 și 5 imagini relevante; crează diferite titluri, cât și conținut pentru viitoarele tale anunțuri de pe Facebook, apoi testează-le; folosește expresii call-to-action.
  • Testează-ți anunțurile! E important să afli din timp care sunt așteptările publicului, dar și reacțiile, pentru a ști care anunțuri vor avea mai mult impact. Prin testare vei afla care imagini și butoane call-to-action oferă o rată de conversie mai mare. Nu uita să testezi anunțurile pe rând!
  • Optimizarea landing page-ului. Acesta este pagina pe care direcționezi utilizatorii care au dat în prealabil click pe anunț. Optimizează această pagină, adaugă informații relevante, astfel încât să convingi utilizatorul să îți ofere adresa lui de email.

Acum că ai aflat care ar fi avantajele Facebook Ads și ai primit și câteva sfaturi, este timpul să realizezi singur o campanie prin care să îți generezi o listă de emailuri. În cazul în care ai nelămuriri, nu ezita să ne contactezi sau să programezi o sesiune de consultanță gratuită. Aici vei găsi mai multe detalii despre noi și despre serviciile oferite!

Author

Maria

Hello! Sunt Maria, am 21 de ani și sunt studentă la Comunicare și Relații Publice, UAIC, Iași. Sunt o persoană foarte curioasă și sunt pasionată de copywriting, Social Media și publicitate.