landing-page

Este foarte important ca un site să ofere utilizatorilor o experiență favorabilă, astfel încât să-l acceseze și altă dată și să realizeze și conversii, mai exact să se transforme în clienți. Site-ul în sine are mai multe elemente, însă astăzi vom vorbi despre unul singur, poate cel mai important – landing page-ul. Acesta este o pagină stătătoare, care are un singur obiectiv. Landing page-ul poate fi de mai multe feluri: click-through – cel care îl face pe vizitator să înțeleagă că merită să accese o altă pagină din site-ul tău, adică să realizeze o acțiune, dar și lead generation – acesta captând informațiile utilizatorilor în schimbul unei valori.

Beneficiile unui landing page sunt dintre cele mai diverse. Cu ajutorul acestuia vei genera lead-uri mai ușor, vei obține informații despre engagementul vizitatorilor afacerii tale, vei afla care oferte atrag mai tare publicul și care nu, vei colecta date demografice despre utilizatorii tăi mult mai ușor, pentru a crea profilul publicului țintă. De asemena, acest landing page îl vei putea folosi pentru mai multe canale de marketing, precum email marketing, AdWords, rețele de socializare etc.

Citește și articolul despre design-ul responsive!

Pentru a te bucura de toate aceste beneficii, trebuie să oferi ceva timp realizării landing page-ului ideal pentru firma ta. Mai jos ai câteva sfaturi de care să ții cont atunci când îl creezi:

  1. Titlu clar și atrăgător. Abordează utilizatorul printr-o propunere unică de vânzare (USP), astfel încât aceștia să înțeleagă mesajul tău. Asigură-te că titlul este cât mai vizibil și cât mai ușor de citit. Folosește și un subtitlu pentru a adăuga o valoare titlului. Subtitlul le va explica mai bine utilizatorilor despre ce este vorba și va oferi un plus de credibilitate mesajului tău.
  2. Descrie produsele. Cuvintele sunt foarte importante atunci când îți dorești ca utilizatorii să realizeze conversii, mai exact să cumpere. Crează descrieri interesante și atractive pentru produsele tale și oferă toate informațiile necesare (mărime, preț, gramaj etc.).
  3. Vorbește despre beneficii. Spune-le vizitatorilor tăi ce câștigă prin faptul că îți accesează pagina. Vorbește-le despre beneficii și despre avantajele pe care le vor avea dacă achiziționează un produs anume de pe pagina ta. Folosește-te de testimoniale pentru a le câstiga încrederea, adaugă imagini atractive și filmulețe. Poți să folosești și elemente de încredere, precum insigne TRUSTED.ro sau Gped.
  4. Butonul call to action. Prin acesta vei transmite utilizatorului direct ceea îți dorești să facă: abonarea la newsletter, follow pe rețelele de socializare, achiziționarea de produse etc.

Dacă vrei să-ți optimizezi landing-ul, atunci poți folosi A/B Testing. Pentru a avea un landing page perfect va trebui să testezi, să creezi și să investești mult timp și muncă.

Author

Maria

Hello! Sunt Maria, am 21 de ani și sunt studentă la Comunicare și Relații Publice, UAIC, Iași. Sunt o persoană foarte curioasă și sunt pasionată de copywriting, Social Media și publicitate.