taskuri

Dacă ești proprietarul unei firme online, sigur ai observat cât de multe lucruri ai de făcut într-un timp foarte scurt. Ai avut zile în care te-ai pierdut în numărul de task-uri importante și ai avut doar bătăi de cap. Ei bine, uneori este bine să externalizezi unele task-uri pentru o mai bună coordonare a afacerii tale, cât și pentru creșterea productivității.

Prin externalizarea task-urilor beneficiezi de numeroase avantaje. În primul rând, ți se vor diminua costurile și va crește rata productivității, deoarece atunci când externalizezi către o agenție specializată, acei oamenii au experiență în ceea ce fac și te vor ajuta foarte mult. Își vor pune ideile, ponturile și secretele în aplicare, iar tu te vei bucura de rezultate. Dacă ei se ocupă de creșterea productivității, tu vei avea timp de creșterea business-ului în sine. Un alt avantaj constă în faptul că vei avea mai mult timp pentru a te concentra pe obiective. Vei avea timp și răbdare mai multă pentru a te ocupa de creșterea brandului, îmbunătățirea produselor sau a ofertelor.

Ciește și articolul despre interacțiunea online cu publicul țintă!

În continuare, vei afla câteva task-uri pe care poți să le lași în baza unei agenții specializate. Iată câteva exemple:

  1. Social Media Marketing: Social Media nu înseamnă doar postarea unor imagini, ci există procese complexe în spate. Consultanții se vor ocupa de analiză, monitorizare, teste și difuzarea pe mai multe rețele, astfel încât firma ta să aibă parte de o ascensiune continuă.
  2. Content Marketing: Crearea de conținut și promovarea sa joacă un rol foarte important în influențarea deciziilor viitorilor tăi clienţi. Pentru a face content trebuie să fii flexibil, să ai timp de reseach și creare în sine, tocmai de aia e mai bine să lași acest task în baza cuiva cu experiență.
  3. Design Creativ: Când apelezi la o agenție, aceasta dispune deja de tot personalul necesar pentru a crea ceva frumos în imagini sau scris și nu va trebui să plătești alți oameni. Poți să fii sigur că personalul este profesionist, are abordări creative diferite și te va ajuta foarte mult în realizarea acestui task.

Pe lângă task-urile menționate mai sus ar mai fi câteva pe care poți să le externalizezi: campanii Pay-per-click, marketing research, blogging, SEO și multe altele. Caută agenția care te poate ajuta și ai încredere că rezultatele vor fi foarte bune! Noi îți stăm la dispoziție în orice moment!

Author

Maria

Hello! Sunt Maria, am 21 de ani și sunt studentă la Comunicare și Relații Publice, UAIC, Iași. Sunt o persoană foarte curioasă și sunt pasionată de copywriting, Social Media și publicitate.